Egy döglesztő üzenetrögzítő ez az egész. Megőrzi a múltbéli és jelenkori történésekkel kapcsolatos gondolataimat, melyek a lelkemben fogannak, később az agyamban megfogalmazódnak és végül a kezem iderója valamennyit miközben az ajkaim szavakká formálják őket, hogy soha ne feledjem: milyen erős is vagyok valójában.

2008. szeptember 24., szerda

Ejj be reg nem jartam erre, ugy tunik jol vagyok.
milyen hutlen is az ember leanya, kihasznalja meg a blogot is, aztan dobja mint egy rongyot, bar esetemben ez nem allja meg a helyet, hiszen az en kolkom, az en eletem lapjai s minden nap eszembe jutott az elmult nehany hetben "azenblogom", a legtunderibb pszihologus a vilagon, mert bizony nekem segitett, illetve az segitett, hogy valahol teljesen oszinten vallhattam magamrol, elterol, halalrol, fajdalomrol, esetleges boldog pillanatokrol, orakrol, hetekrol, honapokrol ... mert nem pofazott vissza, nem hurrogott le a naivsagom miatt es talan mert a nulla tanacsaval segitett leginkabb nyomorult lelkemen :)
hogy mi tortent velem "azota"?
megneztem sok sok jo filmet melyeken tulerzekeny lelkem miatt szipogtam eleget, igy aztan elfogyasztottam jo par csomag papirzsepkendot, megettem sok sok dobostortaszeletet, magameva tettem nehany tabla csokoladet, a legjobbaktol a legpocsekabbakig, teletomtem magam gumimedvekkel s aztan felocsudtam :)
olyannyire felocsudtam, hogy semmi kedvem senkihez :))))
de tenyleg, en rajottem, hogy nekem szuksegem van a maganyra en ilyen ember vagyok, nevezd aminek akarod, ugysem erdekel :P
komolyra forditva a szot, nem hianyzik senkinek a buta gondolata

Nincsenek megjegyzések: