Egy döglesztő üzenetrögzítő ez az egész. Megőrzi a múltbéli és jelenkori történésekkel kapcsolatos gondolataimat, melyek a lelkemben fogannak, később az agyamban megfogalmazódnak és végül a kezem iderója valamennyit miközben az ajkaim szavakká formálják őket, hogy soha ne feledjem: milyen erős is vagyok valójában.

2008. szeptember 28., vasárnap

Szex avagy “izgimizgitema”

Jajjj, meglestem gugglen de kozben irultam-pirultam s olyan kifejezesekkel talalkoztam, melyeket en meg soha nem ultettem, fektettem, pakoltam, nyomtam, huztam, toltam, vakartam, csiptem, martam, rugkapaltam, szivtam, fujtam bele a gyakolratba. Kezdem azt hinni, hogy egy gyonyoru hazassag s nehany jobb-rosszabb szereto utan igen szegenyesek a szexualis alapismereteim, de hmm, ennyi problema az en gepezetemben is akadhat, ez csupan egy aprocska fogaskerek, amit egy ugyes iparosember hipp-hopp helyrebillent. Kicsiket megolajozza, leheletnyit megpiszkalja (hahaha) s ugy mukodik majd az egesz mint a karikacsapas. Addig is, olvasgatom a wikipedian a szexrol szolo doktori disszertaciot s bovitem elmeleti tudasomat a temaval kapcsolatosan, merthogy a kama szutrat mar rongyosra lapoztam, errol szamtalan volt szeretom odakat tudna zengedezni, mindaz a sok homo sapiens akiket az alberletemben estenkent fogadok, hogy elvigyenek engem az elvezetek birodalmaba. Miattuk nincs egyetlen pattanas sem az arcomon, miattuk megyek be a szinhazba minden reggel vigyorogva s kielegult pofaval, mikozben arra gondolok, hogy “hudeszepeccakamvout”. Nekik koszonhetem azt is, hogy a kricsmiben frusztraltsagomban nem tepkedem a soroscimket a palackokrol sot, tovabb mereszkedem, nekik koszonhetem azt, hogy ugy elek mint egy kiskiraly, dozsolok a toluk befolyt osszegbol, millioszor lattam mar tuneziat, s vegre almaim mexikojaba is eljutottam.(be jo is volna) Vagyis en vagyok a … neeeeem, nem a velencei, hanem a nagykarolyi kurtizan, raadasul summa cum laude s ejjbe buszke vagyok eme nemes rangra :) emiatt feszitek az utcan mikozben setalgatok egyik munkahelyemrol a masikra banant majszolgatva, hogy mindenki tudja, hogy hany ora van delben :))) (jajj a ket munkahely csak kamu, amolyan kis penzmosoda)

Olleeeeeeeeeeeeee, visszajottem, erezni mar rajtam ujbol a cinizmust, a szarkazmust es megannyi rossz tulajdonsagot melyekkel felruhazott engem a Miszissz, de egy majom legyen hu onmagahoz, s, ha nyakat szegik akkor is tegye helyre a csigolyajat s varja derekasan, hogy ismet eltorjenek benne valami kis csontot. Az ujjperceimet meg felajanlhatom valakinek, talan oromet okozok vele, azok meg nem voltak szetzuzva s ugy erzem tulsagosan ugyes kis kezekkel birok, szoval hajra baratom, gyere torni:)) (majd irok a nyelvemmel) Bizony a helyretett csigolya tobbet nem mozdul s ez nagyon buszke kiallast ad a majomnak. Namarmost, ha az ujjperceimet is hajlando lesz elintezni valaki, akkor szerintem elviszem a primet: minden majom legkemenyebbike, legmerevebbike leszek amde egy aprocska bokkeno megis van s erre gondolva rohogok bele a kepebe minden torok-zuzok senkinek: van ket ajkam, van ket szemem s van egy oriasi nagy szivem, csupa izom s ideg mindegyik, kicsit nehez lenne osszetorni oket az oserovel amivel a sok sok vadember rendelkezik. Ergo, koszonom szepen torjetek-zuzzatok ossze bennem sok apro csontocskat, van amit soha nem kaptok meg, bosszanto mi?

Mert az en ajkaim bele tudjak rebegni a szadba, fuledbe, hogy imadlak, de oda tudjak mondani a szemedbe azt is, hogy egy senki vagy s nem tehetsz ellene semmit kedves baratom, az en ket szemem tud nagyon kedves pillantasokat kuldeni feled, de olykor-olykor bizony villamokkal is tud szolgalni, melyek talan orok vaksagra itelnek teged s az en szivem neha annyira gyengen tud verni, hogy ne ebresszen fel legeberebb almodbol sem, am megtanult olyan hangosan zakatolni, hogy sok sok kilometerrol is nyugtalansagban bir tartani, hiaba tomod magad seduxennel :)). De ne busuljon senki mig ez igy van, mert meg mindeg jobb ez, mint a kozony … mert akkor emberszamba sem veszlek (sajnos van nehany ombre ebben a noteszomban is de mit van mit tenni? Az en koromban mar minden valamirevalo majomnak van valamifele perverzioja)

Nem, nem akarok en tobbe Atlasz lenni, hogy a hatamon cipeljem az egesz foldet minden mocskaval, gondjaval-bajaval egyutt, eleg nekem az en sajat taskam melyben halott csecsemon kivul minden megtalalhato, talan te is ott vagy nehany betu kepeben, legyen az email cim, telefonszam, levelcim, de az is lehet, hogy nem vagy sehol ... es akkor mi van? ebben is en dontok, mint, ahogy abban is, hogy ki akarlak-e hasznalni vagy meg arra sem tartalak meltonak, hogy szoljak-e hozzad, ersz-e nekem annyit vagy sem :)

Nos, ugy erzem, ezekert a gondolatokert egyszer megismerem majd a purgatorium minden gyonyoruseget bar nem hiszem, hogy barmilyen ujdonsaggal tud szolgalni nekem egy, a kenkoves pokolban fortyogo rezust, hiszen viszonylagos gyakorisaggal itt, ebben a dimenzioban is meg-megsutom a seggem. Talan ettol kezd annyira csinossa valni. A vegen (mondjuk 60 eves koromra) meg megjarom, hogy korteformajuva valik, csak meg azt nem tudom, hogyan kell viselkednie egy olyan majomnak akinek szep a segge, de mert hamar tanulok, ez sem jelenthet gondot, magameva teszem az ezzel kapcsolatos ismereteket is es osz oregmajomkent ugy fogok riszalni mint egy istenno, bar igy is eleg magasan setalok. Kepzelheted, hol van az orrom :) Elmondjam? Hat akkor jol figyelj, mert ott szivja a levegot :

Ahol keznyujtasra mar a csillag

De csak annak aki egig er.

Ahol ...................................................

... mar senkivel sem alkuszunk … (zoran)

Nincsenek megjegyzések: