Egy döglesztő üzenetrögzítő ez az egész. Megőrzi a múltbéli és jelenkori történésekkel kapcsolatos gondolataimat, melyek a lelkemben fogannak, később az agyamban megfogalmazódnak és végül a kezem iderója valamennyit miközben az ajkaim szavakká formálják őket, hogy soha ne feledjem: milyen erős is vagyok valójában.

2008. november 30., vasárnap

Massag es azonossag

Kikandikal a fulbol egy dallam

ajak mozdul, dudol lassan

nekem.

Neked

lassan tevegelek

az uton s hallgatom a siramokat

melyek sirnak

nekem.

Neked

kacagasnak tunik minden

hang es hangjegy, mely beszel

nekem.

Neked

konnyu a teher, hisz’ en cipelem

nem mondom, hogy segits

nekem.

Neked

kincs a fogalom de mig nem foghatom

ertektelen vacak

nekem.

Neked

locsogas, ures szofosas

mi az elet ertelme

nekem.

Neked

kek es csodaszep az eg

de hamuszurke kodfatyol

nekem.

Bekandikal a fulbe egy dallam

agy felfog, ajak mozdul, dudol lassan

nekem, neked

nekunk.

Nincsenek megjegyzések: