Egy döglesztő üzenetrögzítő ez az egész. Megőrzi a múltbéli és jelenkori történésekkel kapcsolatos gondolataimat, melyek a lelkemben fogannak, később az agyamban megfogalmazódnak és végül a kezem iderója valamennyit miközben az ajkaim szavakká formálják őket, hogy soha ne feledjem: milyen erős is vagyok valójában.

2008. december 17., szerda

Vall – (l)om – (mélyre) ás

Vagyok en is, mint annyi mas

leha, bolond, felnotas

lany

a nagyvilagban.

Szeretek, odaadok. Elveszem

neha mi tetszik nekem

masban,

magameva teszem.

Lenezek, olykor osszegyurok,

bamba lelekleveleket nem turok

sajat famon.

Magamrol lehullajtom.

Adok, kapok, szolgaltatok

szamba az, mit eltancolok

naponta,

olyankor meghasonlok.

Eszem, iszom, almodom

bomba robban sem hagyhatom

alomtangom

ejszakankent eljarom.

Felek, verzek, ijedezek

ronda tukorbe, ha belenezek

en vagyok

ki onnan magamra lesek?

Vagyok en is mint annyi mas

leha, bolond, hiu, felnotas

szeretni akaro, szeretetre vagyo

neha makacs, masszor mindent ado

nyugodt szivu s viharkent tombolo

alnoksagot elutasito

szep percekben fulbe sugdoso

rozsaszinuseget kigunyolo

32 eves sokat tapasztalt –

megis tapasztalatlan - kislany,

kit magaba fogadott egy nagyon nagy vilag.

Nincsenek megjegyzések: