Egy döglesztő üzenetrögzítő ez az egész. Megőrzi a múltbéli és jelenkori történésekkel kapcsolatos gondolataimat, melyek a lelkemben fogannak, később az agyamban megfogalmazódnak és végül a kezem iderója valamennyit miközben az ajkaim szavakká formálják őket, hogy soha ne feledjem: milyen erős is vagyok valójában.

2008. június 25., szerda

Lehetosegek …

SzK eletembe valo toppanasaig en abban a hitben eltem, hogy engem mindenki kedvel s, hogy a rolam alkotott kepuk tulajdonkeppen nagyon is pozitiv de szerelmem derek kozbenjarasaval ra kellett jonnom, hogy nem is.

Miszissz Elet ott volt mellettem mindvegig de nagyon csondesen szemlelte az esemenyeket.

Tortent egyszer, hogy SzK hatalmas nagy csomaggal erkezett haza, melyet komor arccal letett elem s elkezdte kibontogatni. Egy olyan tukorrel ajandekozott meg, melyet o keszitett mas emberektol ajandekba kapott apro kis tukordarabkakbol. Volt kozotte haromszog, negyszog, hatszog, paralelogramma es azt hiszem, hogy kepes lett volna elfogadni egy kup alaku darabkat is, de vele ellentetben az emberek tudtak, hogy a tukor az sik s mar nagyon atlatszo lett volna a trukk. A legfontosabb tudnivalo ezekrol a kicsiny darabkakrol az, hogy minden oldaluk vagott, szurt, felsertett. Ha beleneztem egy apro kis tukorbe, akkor latni veltem peldaul az orrom hegyet de semmi mast.

Mivel emberunk igen otletgazdag szemelyiseg, arra gondolt, hogy osszeragasztgatja a sok apro kicsi tukrot es mar mint egyseges egesszel megajandekoz engem vele. Igy is tett. Furcsa mozaikot lattam magam elott, mert, ha nem tudott osszeilleszteni ket darabkat, akkor raragasztotta egyiket a masikara.

Odaallitott engem remekmuve ele s annyit mondott, hogy “nezd meg magad, ez vagy te masok szerint”. Erdekes kep tarult elem, en voltam de megsem voltam en. Az illesztesek miatt megtort az egesz, elotlodtak egymastol az egyebkent hamronikus reszek, orrom a szemem helyere koltozott, szemem a koponyam oldalan kezdett lassan lassan konnybe borulni, fulem pedig az ajkaim helyen hallgatta vegig azt, hogy hogyan is jutott o hozza ezekhez a kis darabkakhoz es mivel ket karom a labam helyerol tukrozodott vissza hiaba is szerettem volna befogni a ket fulem, keptelen voltam ra.

Ezek utan SzK ugy dontott, hogy soha tobbe nem nez ram. Csak a remekmuvevel foglalkozott en pedig idovel rajottem, hogy az egesz mogott tuljadonkeppen a Miszissz all s, hogy ezzel az egesszel csak lehetoseget adott nekem arra, hogy vegre szembesuljek azzal a nehezen elfogadhato es fajdalmas tennyel, hogy SzK valojaban nem is szeret s bizony vannak korulottem olyan emberek, akik rosszak.

Folyt.kov.

Nincsenek megjegyzések: