Egy döglesztő üzenetrögzítő ez az egész. Megőrzi a múltbéli és jelenkori történésekkel kapcsolatos gondolataimat, melyek a lelkemben fogannak, később az agyamban megfogalmazódnak és végül a kezem iderója valamennyit miközben az ajkaim szavakká formálják őket, hogy soha ne feledjem: milyen erős is vagyok valójában.

2008. július 31., csütörtök

Te sem …

Mert engem hamis vadak miatt valaha maganyra iteltek, ezert nem itelkezem masok folott. Te sem ?

A lepkek szarnya a selyemportol ekes, ezert soha nem fogdosok pillangokat. Te sem ?

A madranak azert van szarnya, hogy repulhessen, ezert nem zarom kalitkaba. Te sem?

Az akaratot azert kaptuk, hogy ervenyt szerezzunk neki, ezert senkiet nem torom kette. Te sem?

Megeltem a megalaztatast, ezert nem alazok. Te sem?

Nem bantam meg amit anno cselekedtem. Te sem?

Tisztelem a szerzot, ezert nem teszem le a konyvet. Te sem?

Fejet hajtok a tudas elott, ezert nem atallom gyarapitani a sajatomat. Te sem?

Mert az ismeros is megvert, az ismeretlennel szemben nem vagyok bator. Te sem?

Mert elszenvedtem a megcsalast, nem csalok meg senkit. Te sem?

Hogy masutt jobb eletem lenne, ezt nem hiszem. Te sem?

Megalmodtam a sajat vilagomat, am felebredtem s nem talaltam benne magam. Te sem?

Soha eletemben magamon kivul igazan senkit nem szerettem. Te sem?

Hogy megtisztitsam magam, vagy, hogy keveske tisztasagomat megorizzem, inkabb nem mocskolodom. Te sem?

A leirtakban nem voltam teljesen oszinte… Te sem? ...am nem szeretnem elmondani, hogy mely pontokban allitottam valotlant… Te sem? …talan mert nem bizom magamban elegge… Te sem? …es talan, mert benned sem bizom… Te sem? …de nem akarok megkeseredett, lelketlen, vagyis nemes egyszeruseggel rossz lenni… Te sem? ...mert nem erzem ugy, hogy melto lenne hozzam... Te sem? …hiszen en nem az a fajta vagyok… es szeretnem hinni, hogy valojaban Te sem ! :-)

Nincsenek megjegyzések: